GOLFSKOLA 3 DAGAR

Boka här

Nyhet på Skogaby GK, Golfskola måndag-onsdag!

Välkommen till mysiga Skogaby i södra Halland för att starta golfsäsongen 2024 på bästa sätt.

Ni bor i våra bekväma golflägenheter vid klubbhuset, äter i vår populära golfkrog, spelar på vår mysiga parkbana och tränar med PGA-pro Fredrik Hansson.

Det här är ett paket som precis som vår bana passar lika bra för etablerade golfspelare som för nybörjare. Välkommen med din bokning till bokning@skogabygk.se eller via vår hemsida www.skogabygk.se/bokagolfpaket välj Golfskola 3 dagar.

Kursdatum:

Vecka 16: Måndag 15/4-Onsdag 17/4 (2 platser kvar)

Vecka 17: Måndag 22/4-Onsdag 24/4 (Fullbokat!)

Boende

I kursavgiften 3695 kr ingår

Instruktion med PGA-pro Fredrik Hansson, rangebollar, vagnhyra, greenfee för spel på banan, boende i våra golflägenheter, frukost, lunch och middag i vår golfkrog.

Ni bor i våra mysiga golflägenheter som ligger precis bredvid klubbhuset med utsikt över 18:e green.

Varje lägenhet har ett sovrum med två enkelsängar, ett allrum med bäddsoffa, kylskåp, micro, kaffekokare och TV, balkong samt ett badrum med dusch och toalett.  Parkering finns precis utanför dörren. Gemensamt utrymme för förvaring av golfvagn och bag finns angränsade till lägenheterna.

Måndag-onsdag för endast 3695 kr är beräknat på del i dubbelrum, två frukostar, tre luncher, två middagar, träning och spel.

Enkelrumstillägg 400 kr, 100 kr rabatt per person vid boende tre eller fyra i varje lägenhet.

Allmänna bestämmelser och avbokningsvillkor

Programmet kan anpassas efter deltagare och väder

Måndag:

Förmiddag: (09:30-12:00)
Ankomst och inledning
Fokus på chip och putt - teknik och rutiner
Övningar på driving range med fokus på grepp, uppställning och sikte

Eftermiddag: 18 håls spel på banan i egen regi

MIDDAG

Tisdag:

FRUKOST

Förmiddag: (09:30-11:30)