GREENFEESAMARBETE 2024

Här finns bara möjligheter till massor av härligt golfspel. Utnyttja våra samarbete och ta med nya och gamla vänner till Skogaby för en härlig golfrunda.

För Skogaby Golfklubbs medlemmar är det viktigt att ni kontrollerar på respektive klubbs hemsida vilka greenfeeförutsättningar som Skogaby Golfklubbs medlemmar har.

Laholms GK och Tönnersjö GK

300 Kronor

Måndag-Fredag  300 kr.

Lördag, Söndag och övriga helgdagar efter kl. 14.00  300 kr.

Under högsäsong vecka 26-33 alla dagar efter kl. 14.00  300 kr.

Skyrup GK

Medlem med guldmedlemskap i Skyrup spelar fritt 3 ggr per säsong hos oss. De fria rundorna gäller inte under juli eller på helger före kl. 13. Det går max att boka två tider efter varandra vid nyttjande av de fria rundorna och de går inte att använda i våra golfpaket.

Hallandsgreenfee

Lågsäsong, VARDAGAR 375 kronor, HELGER 410 kronor
Mellansäsong VARDAGAR 410 kronor, HELGER 450 kronor
Högsäsong ALLA DAGAR 485 kronor
Dessa klubbar ingår:
Björnhult GK, Falkenberg GK, Flygstadens GK, Harabäckens GK, Haverdal GK, Halmstad Golfarena, Halmstad GK, Hofgård GK, Holm GK, Klosterfjordens GK, Ringenäs GK, Rydö GK, Strandtorp GK, Varbergs GK, Vinbergs GK, Ullared/Flädje,

Hallandsjuniorer spelar gratis alla dagar!

Skåneklubbar

450 Kronor

Greenfee vardagar, gäller ej under juli månad

Detta gäller följande klubbar:

Åkagårdens GK

Ängelholms GK 400 kr

Bjäre GK

St Arilds GK

Övriga klubbar

375 Kronor

Wittsjö GK
Greenfee vardagar: 375 kr
Juniorer 150 kr

Degeberga-Widtsköfle
Perstorps GK
Älmhults GK

Greenfee vardagar: 375 kr
Juniorer 150 kr
Gäller ej vecka 26-33

Gäst till medlem får 150:- rabatt alla dagar vid full greenfee.
Varje medlem har möjlighet att ta med sig max tre greenfeegäster (1 boll) per dag som får rabatten.

(Gäst till medlem-rabatten kan ej utnyttjas av Greenfeemedlem och kan ej kombineras med andra erbjudanden och rabatter).

Gästrabatt gäller ENDAST på ordinarie greenfee före kl.14:00

(Undantag i avgift och tid kan ske efter styrelsebeslut under löpande verksamhetsår)