Vi vill lyfta Skogaby Golfklubb!

Publicerat: 2021-07-25 18:00 - Skrivet av Webmaster

Styrelsen har beslutat att utveckla vår fina verksamhet ändå mer. Vi har därför anlitat Mikael Götesson, som är den som också gjort arbetet med vår fina webb under våren...

Mikael går in som verksamhetsutvecklare på deltid och från vår sida i styrelsen handlar det om att jobba igenom rutiner i kansliet och skapa den digitala miljön som är nödvändig för en modern golfklubb. Det handlar också om att sätta Skogaby Golfklubb i ändå större utsträckning på kartan som besöksmål. Vi önskar sätta fokus på att få flera medlemmar men också för att ge fler golfturister chansen att uppleva vår fantastiska bana.

Så ta chansen att kontakta Mikael om du har ideér eller tankar inför framtiden för Skogaby Golfklubb!

Styrelsen på Skogaby Golfklubb

Vem är Mikael då?

Ja  -  har ni sett en man i sina bästa år gå omkring med en keps och spela golf eller träna på drivingrangen - en keps av samma stuk som Bryson Decambeau?
Ja där slutar för övrigt alla andra likheter med Bryson..

Jag är en lite över medel golfintresserad Mellbystrandbo som senaste året arbetat mycket med ett antal golfklubbar runt omkring i Sverige och skapat nya webbsidor,  bland annat Skogaby Golfklubbs webb. Jag är intresserad av att använda teknik och IT på rätt sätt och jag har många år jobbat med marknadsföring och ledarskap.

Jag har 18.0 i handicap just nu och min golfbag är fylld av PING-klubbor. Några nya för året tack vare Richard på Skogaby Golfshops goda råd. Jag spelar i stort sett alltid på Srixonbollar och om tid finns spelar jag golf när som helst och med vem som helst.

2019 och början av 2020 har jag jobbat som golfvärd för GolfPlaisir och hoppas väl komma ut igen när det blir lite mer säkert att resa igen.

Nu ser jag fram emot att jobba med verksamhetsutveckling tillsammans med personalen på klubben och våra entreprenörer på Skogaby Mat och Skogaby Golfshop för att få ändå fler att upptäcka denna fantastiska golfpärla!

Så hör av er om ni vill delge någonting eller bara ta ett prat kring Skogaby Golfklubb och vad vi kan göra för att utveckla får fina klubb ytterligare!

Mikael Götesson

mikael.gotesson@skogabygk.se